Prekių katalogas

Prekių garantinis aptarnavimas, grąžinimas ir keitimas

  • Prekių garantinis aptarnavimas

    1. Visoms prekėms, kurioms gamintojas suteikia garantiją, taikomi gamintojo nustatyti terminai, nurodyti prie prekės aprašymo.

    2. Sugedus prekei garantiniu laikotarpiu, remontas atliekamas nemokamai. Kreipkitės į:

    • UAB „YE International“, Eišiškių pl. 36A, Vilnius
    • Tel. +370 615 49768 

    Prekes garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristato savo lėšomis.

    3. Garantija galioja tik laikantis prekės naudojimo instrukcijos – rekomenduojame ją atidžiai perskaityti.

    4. Garantiniam remontui būtina pateikti:

    • Pirkimo dokumentą (PVM sąskaitą–faktūrą)
    • Garantinį taloną (jei buvo išduotas)

    Pastaba: sąskaita–faktūra atstoja garantinį taloną.

    5. Garantija netaikoma, jei defektai atsirado dėl:

    • netinkamo naudojimo
    • dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų
    • dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų
    • dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo
    • taip pat garantija netaikoma dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - lemputėms, dalims iš stiklo, keramikos, tekstilės ir popieriaus 
    • neautorizuoto remonto

    Prekių grąžinimas ir keitimas

    6. Prekių trūkumai šalinami, prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai tai draudžiama pagal LR įstatymus. 

    7. Norėdami grąžinti prekę, per 14 d. nuo gavimo parašykite el. paštu info@viskaselektronikai.lt nurodydami:

    • prekės pavadinimą
    • užsakymo numerį
    • grąžinimo priežastį

    Kortelės turėtojas turi teisę, nenurodydamas priežasties, grąžinti el. parduotuvėje įsigytas prekes per 14 dienų.  

    8. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

    • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
    • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
    • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą. 

    9. Jei šių sąlygų nesilaikoma – Pardavėjas gali atsisakyti priimti prekę atgal.

    10. Gavus ne tą ar brokuotą prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

    11. Jei tinkamos prekės pakeitimui nėra – grąžinama visa pirkėjo sumokėta suma (išskyrus užsakymo pristatymo išlaidas).

    12. Grąžinamos kokybiškos prekės turi būti pristatytos mūsų adresu pirkėjo lėšomis:

    • UAB „YE International“
    • Eišiškių pl. 36A, Vilnius LT-02184
    • Tel. +370 615 49768  

    13. Pinigai grąžinami į mokėtojo sąskaitą ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prekių grąžinimo dienos, kaip numatyta teisės aktuose.