Prekių garantinis aptarnavimas, grąžinimas ir keitimas

  • Prekių garantinis aptarnavimas, grąžinimas ir keitimas

    1. Visoms prekėms, kurioms gamintojas suteikia grantiją, yra taikomi gamintojo numatyti garantiniai terminai. Garantinis terminas nurodomas prie prekės aprašymo.
    2. Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai. Dėl prietaiso garantinio aptarnavimo reikia kreiptis į UAB “YE international” parduotuvę esančią Smolensko g. 6. Vilniuje. Tel. (8 ~ 5) 239 7850. Prekes garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristato savo lėšomis.
    3. Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje. Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją.
    4. Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentą ir prekės garantinį taloną. Pastaba: prekės pirkimo dokumentas (PVM sąskaita-faktūra) atitinka prekės garantinio talono funkciją.
    5. Garantija netaikoma elektros prietaisų defektams, atsiradusiems dėl:
    –  naudojimo ne pagal paskirtį;
    –  dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
    –  dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
    –  dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
    –  taip pat dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - lemputėms, dalims iš stiklo, keramikos, tekstilės ir popieriaus;
    –  jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo.
    6. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus, žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
    7. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 6. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
    8. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
    –  grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
    –  prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    –  prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    –  grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
    –  grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
    9. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
    10. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
    11. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.